DIENSTEN

DIENSTEN OP EEN RIJTJE

Acquisitie is iets wat eigenlijk onvermijdelijk is om groei en/of omzet te genereren. Een netwerk, website en social media is altijd goed, maar onpersoonlijk. Acquisitie is een mooie aanvullende en persoonlijke manier om die nieuwe groei in te zetten. Acquisitie is nog steeds de meest effectieve en snelle manier om in contact te komen met nieuwe klanten. Potentiële nieuwe klanten pakken niet zomaar even de telefoon. Dat doe ik wel, de telefoon pakken! Een belangrijke missie dus. Sales mensen zijn pas echt effectief als ze aan tafel zitten tijdens face-to-face afspraak. 

Ik ga in gesprek met uw doelgroep, het doel is het maken van afspraken bij interessante leads. Leads zijn organisaties of bedrijven die veel belang hebben bij jou product of dienst. Het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit, “koffie afspraken” daar doe ik niet aan! Het is een kwestie van een lange adem hebben ( koude) acquisitie. Ik hoor regelmatig van accountmanagers, “ik bel 1 vaste dag in de week ”naar mijn mening werkt dit niet zo. Acquisitie werkt alleen als je er iedere dag mee bezig bent, en de follow-up kunt plannen, belafspraken kunt nakomen en vooral niet opgeeft.

Raak! neemt het werk uit handen waar veel mensen het te druk voor hebben, niet willen doen of er geen tijd voor vrij kunnen maken. 

Maakt niet of het voor een korte tijdelijke opdracht is  als extra ondersteuning of voor een langdurige opdracht en samenwerking. Ik ben daar graag een flexibele ondersteuning in.  

Acquisitie is meer dan alleen maar bellen, het is goed luisteren en de juiste vragen stellen om uiteindelijk bij de lead aan tafel te komen. 

Het uiteindelijke doel is om meer omzet te generen voor de organisatie of het bedrijf. 

Laat (koude) acquisitie maar aan mij over, dat is bij mij in goede handen!


Dat kan zijn  een e mailing of uitnodiging voor een beurs, congres of seminar. Deelnemers of bezoekers persoonlijk benaderen, nav een e mailing of een uitnodiging voor deelname. Het is dan gelijk bekend hoeveel deelnemers of bezoekers aanwezig zullen zijn. En de gegevens worden meteen geactualiseerd 2 vliegen in 1 klap dus. 


Opvolging van beursleads na een beurs of event is zeer belangrijk. Het is zaak om bij uw prospects op het netvlies te blijven hangen. Vaak schiet dat erbij in, na een beurs of event door drukte na afloop in de organisatie of in het bedrijf. Een goede, snelle en persoonlijke opvolging vergroot uw kansen tot een afspraak.  Ik kan u daar prima mee helpen. 
















Adressenbestanden of database actualiseren


Juist databasebeheer is essentieel en een belangrijke bron om op de hoogte te blijven van eventuele veranderingen bij uw klanten. Het is gebleken dat er op jaarbasis meer dan 50%  in de NL bedrijven wijzigingen plaatsvinden. Het goed bijhouden van uw database of adressenbestand kan ook zorgen voor groei van uw onderneming. Met een geactualiseerde database komt u er achter waar  kansen kunnen liggen. Denk bv aan het gebruik voor leadgeneratie of andere marketingacties. 














Als hostess ben ik inzetbaar voor onder andere vakbeurzen, events, en congressen. Bent u op zoek naar een hostess? Dan bent u hier op een juiste adres. Vraag gerust naar de mogelijkheden.



Beurs hostess


Ingehuurd worden door een organisatie, bedrijf of een merk. Als beurs hostess zorg ik voor naamsbekendheid , het aanspreken van bezoekers en het stellen van de juiste vragen. Als beurs hostess zorg ik voor nieuwe leads en indien nodig voor de follow-up.


Als gastvrouw op uw stand. Voor een gastvrije hartelijke ontvangst voor bezoekers bij u op de stand tijdens een beurs of een event.   


Bij de entree van een vakbeurs, event of een congres. Voor een hartelijke, professionele ontvangst. Registratie, informatie of verwijzing van bezoekers of deelnemers. 



Congres hostess


Ondersteunen bij registratie en een gastvrije ontvangst achter de balie van de gasten. Het is vaak het eerste ontmoetingspunt bij binnenkomst. Een echte aanvulling of ondersteuning tijdens uw congres. Flexibel en servicegericht om verschillende werkzaamheden aan te pakken. 



Share by: